I väntan

Då har jag sökt sommarjobb med hopp om att det blir något av det! Trots min tvetydighet till detta arbete så vill jag verkligen komma ut och jobba. Vilket är mycket konstigt eftersom min nervositet över att bli klar är på en nivå som jag inte trodde fanns. Jag är stolt över att jag ens har tagit tag i det! Bra jobbat!

Jag gjorde det enbart för att få komma bort från golvläggandet en stund. Jag tror jag mer stjälper än hjälper i alla fall när det gäller min sambos humör. Jag gjorde ett mindre givande golvläggarjobb när jag skulle fixa till en liten bit som skulle passa vid elementet. Biten passade inte alls och när jag skulle försöka minska biten med hjälp av ett stämjärn (ett ord jag precis lärde mig) så högg jag mig i handen. Det är inte värt att riskera en blodförgiftning för en liten bit golv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0