Och så tror man att man är immun?

"Hej och hå vinterkräkan är här! Den har landat alldeles framför mig. Virus kryper runt mina fötter. Konstigt nog har jag inte blivit smittad ännu. Antingen så är jag immun eller så lyckas de där små små äckliga varelserna inte fastna på mig. Jag hoppas innerligt att jag är immun mot kräksjukan. Har varken ork eller  tid att ligga halvt döendes med håret i toaletten och gråtandes efter mamma. Nu blev jag nästan illamående.. Psykisk magsjuka, kan man ha det?!"

Ja tjii fick jag! Skrev det här inlägget men publicerade det aldrig. Dagarna efter fick jag vinterkräksjuka! Liggandes med huvudet i toaletten och kaskadspyr i nån timme. Turligt nog varade det inte så länge, fick däremot sova bort en hel lördag istället för att vara på 40 års kalas! Fantastiskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0