Inte okej

Jag är så trött på mycket just nu. En sekunds glädje slår över till depp i tio minuter. Det är inte okej!
Detta resulterar i att det blir en del grubbel, och inte tala om dessa bråk med min syster. Det var längesen vi bråkade som vi gör nu. Skit trist! Idag skulle jag försöka hålla en undervisning för henne och det gick ju som det gick, vi började gräla och jag gick hem..

Undervisningen var visserligen rätt kass eftersom jag inte ens förstod hälften av vad jag sa. Och hur ska någon annan kunna förstå om jag inte ens kan förstå själv?! Den kritiken gjorde att jag fick lov att tänka om. Tänka om helt och hållet faktikiskt.

Man kan grubbla över mindre?! Eller?

Oavsett så är det roligare att fixa med julklappar istället, så jag gör det!

kärlek behövs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0