En behövlig resa hem

Ompysslad av min mor är precis vad jag blir just nu. Eller kanske inte just nu precis för nu ligger dem och sover. Men annars. Hon är så söt så jag vet inte hur jag ska tacka och ta emot. Med glädje och kärlek i kroppen myser jag framför datorn i gästrummet. Imorgon skulle hon göra en lyxfrukost till mig och henne. Jag behövde verkligen komma hit. Stressen har spelat mig ett spratt i en allt för lång tid. Nässelutslag osv osv.. Det har liksom inte tagit slut. Jag är en skör människa när jag är stressad och grubblar för mycket. Mitt huvud känn som en uppblåst luftballong när jag har tänkt för mycket en dag. Jag tänker och tänker men kommer ingen vart..

Snart är det jul och tiden har gått riktigt fort.
kom nyss på att jag nog har bjudit in mig själv till en nyårsfest. Haha.. Så kan man också göra när man är desperat såhär inför nyår. Nyår har nog aldrig varit min kopp av te och kommer nog förmodligen inte att bli det heller. Men jag tänker då se till att ha en trevlig kväll som en kväll som passar mig. En kväll med folk jag tycker om och vill kliva in till 2012 tillsammans med. Det är ett läskigt kliv till ålderdom och rynkor, men tillsammans med vänner så kan det inte blir mer än rätt. Snart så 2012 så kommer vi och ser till att dina dagar blir fyllda med massor av tokigheter.

Nu ska jag krypa ner i loftsängen och soova tills min mor kommer och väcker mig imorgon.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0